[DJR] Bug Report (32/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 14-06-2006 21:41
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error in a certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, we'll soon check it.
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 18:06 (1%)

What do you think about [DJR] Bug Report ??

Vote :   

Lead    posted on 20-10-2008 13:45
Ach, heeft andere redenen.... als ik wist waarom was het al opgelost :p
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 24-10-2008 17:01
Er gaat iets niet helemaal goed met de DJ-BoothsCool!

En waarom is het zo ingesteld dat je je plaatjes maar 300 PX breed kunt doenCool Ik zie bij andere namelijk dat ze hun foto veel groter hebben bij de DJ Booth...
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 24-10-2008 @ 17:05:38 (100%)
Bartjens    posted on 24-10-2008 17:04
Op het forum zelf ook niet. Sommige topics openen niet volledig en wanner je een nieuw bericht wil plaatsen gaat het bij sommige ook niet goed ...
www.djbrowbeat.com
Lead    posted on 24-10-2008 20:41
Poster: DJ-Xtremer
Er gaat iets niet helemaal goed met de DJ-BoothsCool!
....
En waarom is het zo ingesteld dat je je plaatjes maar 300 PX breed kunt doenCool Ik zie bij andere namelijk dat ze hun foto veel groter hebben bij de DJ Booth...

Nu is dat opgelost... wat heb je gedaan om dit te veroorzaken Confused Vage browser gebruik of wat ? Ik zou graag weten wat er gebeurt is zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Plaatjes worden in je Gallery (dus DJ Booth) in 3 maten op de server gezet : thumb, normal en full sized.
De normale versie is 400 pixels breed en deze wordt getoond in je gallery en je booth. Pas als je klikt zie je een groter plaatje.

Geef eens een link van een DJ Booth met een foto breder dan 400 pixels....

Poster: Bartjens
Op het forum zelf ook niet. Sommige topics openen niet volledig en wanner je een nieuw bericht wil plaatsen gaat het bij sommige ook niet goed ...

Linkje ?? Dan kunnen we ernaar kijken.
Let the BASS be louder
donkey    posted on 25-10-2008 00:49
ik zag toenstraks ook maar 1 dj-booth in de bovenste ry by dj-booths...
Maniax
Lead    posted on 25-10-2008 02:51
ik denk dat er bij iemand iets mis is gegaan tijdens het toevoegen. Denk dat het eenmalig was.
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 25-10-2008 09:00
Poster: Lead
Nu is dat opgelost... wat heb je gedaan om dit te veroorzaken Confused Vage browser gebruik of wat ? Ik zou graag weten wat er gebeurt is zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Plaatjes worden in je Gallery (dus DJ Booth) in 3 maten op de server gezet : thumb, normal en full sized.
De normale versie is 400 pixels breed en deze wordt getoond in je gallery en je booth. Pas als je klikt zie je een groter plaatje.

Geef eens een link van een DJ Booth met een foto breder dan 400 pixels....

Ik gebruik gewoon Firefox 3.0.3... Ik kreeg bij het uploaden van mijn Image in het rood: No File found. Toen moest ik hem nog een keer opzoeken en toen kon ik info geven over de DJ Booth. Ik keurig mijn verhaal geschreven met 3 links naar foto's. Na op submit te hebben geklikt stond er niets bij DJ Booths en kreeg ik de melding: Image does not blablabla in DJ-Booths, weet niet meer precies wat er stond. Toen voor de 2e keer geprobeerd en toen was de hele lay-out uit zijn verband. Heel vreemd dusUnhappy!

Wat je verteld over de 400PX breedte zie ik ook jaWinking my eye. Alleen dacht ik dat ik mijn plaatje naar 300PX breed moest doen om hem te kunnen uploaden na al die fouten. Dat had dus geen resultaat:P.

Ik zal het nog eens proberen.
User edit by Xtremer on 25-10-2008 @ 09:19:28 (1%)
Lead    posted on 25-10-2008 11:16
Plaatjes hou je het beste in originele maat en probeer ze met Photoshop oid zo ronde de 200kb te krijgen voor het beste resultaat.
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 25-10-2008 11:19
Oke volgende probleem: Ik probeer wat oude foto's te verwijderen, dan krijg ik dit bericht: Are you sure you want to Delete this Image ?  [ YES ]

Als ik YES doe krijg ik het volgende:

Query Failed

De afbeelding word NIET gebruikt in mijn DJ-Booths en de halve lay-out van DJR zie ik niet meer als hij dit bericht toont.

Mod edit by Lead on 27-02-2009 01:10 (20%)
Lead    posted on 25-10-2008 11:22
Poster: DJ-Xtremer
Oke volgende probleem: Ik probeer wat oude foto's te verwijderen, dan krijg ik dit bericht: Are you sure you want to Delete this Image ?  [ YES ]

Dit werkt nu naar behoren.
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 25-10-2008 11:25
Poster: Lead
Dit werkt nu naar behoren.

Hmm... Vreemd. Ik krijg het nog steeds nu met picid:

Query Failed

Geprobeerd bij 3 foto's. Ik gebruik Firefox 3.0.3Winking my eye.
Mod edit by Lead on 27-02-2009 01:10 (31%)
jannickv    posted on 26-10-2008 02:24
rix kan in de toekomst posten :D
vergelijk het uur van mijn post met dat van de zijne xD

RiX
Almost-Pro

Posted on 26-10-2008 02:45:05  RiX's Homepage Quote RiX

Welcome @ DJR! Zoek via de search button en anders drop je je vragen maar gewoon... we helpen elkaar hier graag

Enjoy today, 'cos there's always a tomorrow
Lead    posted on 26-10-2008 14:03
Dat heet 'zomertijd/wintertijd' Winking my eye

dan wordt het 2x 2 uur die nacht....
Let the BASS be louder
cross-over    posted on 27-10-2008 14:35
edit a post,  edit html source,  blank htm code.

Geen mogelijjkheid om html code te editten.
http://soundcloud.com/lau-daniels
maartenwreesmann    posted on 27-10-2008 17:29
hoe moet je je dj booth op dj booth's zetten
tairip    posted on 27-10-2008 17:46
Poster: maartenwreesmann
hoe moet je je dj booth op dj booth's zetten

Je moet hier niet je vraag posten, maar de foutmelding die jij krijgt als je je booth wil uploaden! (Gezien je andere topic!)
Flexii    posted on 27-10-2008 20:40
is het wel de  bedoeling dat als ik op de djshop link klik op de mainpage, dat ik dan in de gearbase terecht kom?
qntr0l    posted on 27-10-2008 20:48
Hier heb ik geen last van. Ik kom gewoon netjes in de shop?
Flexii    posted on 27-10-2008 20:50
Poster: qntr0l
Hier heb ik geen last van. Ik kom gewoon netjes in de shop?
  ik bedoel niet links in de menu balk heWinking my eye,, ik bedoel echt op de homepage als je naar onder scrollt bij het blokje djshop en daarop klikt, weetje wel waar altijd 2 producten staan
tairip    posted on 27-10-2008 20:50
Poster: Flexii
is het wel de  bedoeling dat als ik op de djshop link klik op de mainpage, dat ik dan in de gearbase terecht kom?

Leesbril nodig? Nee kidding ik kom ook gewoon in de Shop!
Prozei    posted on 27-10-2008 20:54
Poster: tairip

Leesbril nodig? Nee kidding ik kom ook gewoon in de Shop!

ik kom ook in de gearbase als je op de text djshop drukt dus toch een bug
Flexii    posted on 27-10-2008 20:57
&lt;quote&gt;Poster: <span class='text_wim'><B>Prozei</B></span><br><br><br>ik kom ook in de gearbase als je op de text djshop drukt dus toch een bug&lt;/quote&gt;hehe:P,, zie je ik ben toch niet achterlijkCool
tairip    posted on 27-10-2008 22:29
Poster: Prozei

ik kom ook in de gearbase als je op de text djshop drukt dus toch een bug

Ik kom in de shop met FF 3.0.3
Flexii    posted on 27-10-2008 22:38
Poster: tairip

Ik kom in de shop met FF 3.0.3

waar klik je dan?
tairip    posted on 27-10-2008 22:56
Poster: Flexii

waar klik je dan?

Gewoon op het woordje DJ Shop in het menu!

206 Users online: 137 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 67.558
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.864.595